viernes, 27 de septiembre de 2013

Oferiment d'obres i uns vídeos explicatius

Veniu, Esperit Sant, inflameu els nostres cors
en les ànsies redemptores del Cor de Crist,
per tal d’oferir de veritat les nostres persones i obres
en unió amb Ell per a la redempció del món.


Senyor meu i Déu meu Jesucrist:
per mitjà del Cor immaculat de Maria,
em consagro al vostre Cor,
i m’ofereixo amb Vós al Pare
en el sant sacrifici de l’altar,
amb la meva oració i el meu treball,
patiments i alegries d’avui,
en reparació pels nostres pecats
i per a que vingui a nosaltres el vostre Regne.


Us demano especialment:
pel Sant Pare i les seves intencions,
pel nostre bisbe i les seves intencions,
pel nostre rector i les seves intencions.



Ven, Espíritu Santo, inflama nuestros corazones en las ansias redentoras del Corazón de Cristo, para que ofrezcamos de veras nuestras personas y obras en unión con Él por la redención del mundo.
Señor mío y Dios mío Jesucristo:
por el Corazón inmaculado de María, yo me consagro a tu Corazón, y me ofrezco contigo al Padre en tu santo sacrificio del altar, con mi oración y mi trabajo, sufrimientos y alegrías de hoy, en reparación por nuestros pecados y para que venga a nosotros tu Reino.

Te pedimos especialmente por el Papa y sus intenciones, por nuestro Obispo y sus intenciones, por nuestro párroco y sus intenciones.



No hay comentarios:

Publicar un comentario